2014. december 6., szombat

EXTRA! - 4. fejezet



Másnap a munkahelyemre menet egész végig a tegnap este történtek jártak a fejemben. Egyszerűen nem értettem Baekhyunt. Ezerféle gondolat cikázott bennem, hogy vajon miért csinálta ezt. Elment a kedve? Vagy valóban azt gondolta amit mondott? … Az egész nagyon fura volt.
Végig hajtottam a napot, mint mindig. Vacsorára szerettem volna kedveskedni egy kis hamburgerrel Baeknek, így bementem a konyhára Cassidyhez, aki nekem háttal sürgött forgott a mosogatónál. Elhatároztam azt is, hogy leállítom magam, és többé nem gondolok Úgy rá. Én Baeket szeretem, és kész! Miért gondolnék másra? Meg kell becsülnöm őt!
Szerintem észre sem vette Cassidy, hogy bementem. Zúgott a mosogató, így gondoltam kicsit hangosabban szólok neki, hogy hallja.
- Cassidy! –szóltam, de meglepetésemre ő egy hatalmasat ugrott, és elejtett egy üveg tálat, mely csörömpölő hangot adott ki a mosogatóba landolva. Valószínű eltörhetett, és erre a hangra még én is megijedtem. Rögtön megfordult nagy szemekkel, majd mikor meglátott, elmosolyodott, de a mellkasára tette kezét.
- Ah, Chanyeol, csak te vagy az?! Jézusom… de megijedtem – zilált.
- Ne haragudj, nem akartalak megijeszteni, csak… - lépdeltem hozzá közelebb, és mondtam volna tovább amiért jöttem, de mikor a tekintetem a mellkasára siklott, elakadt a mondatom, és szemeim kikerekedtek. – Úr Isten, te vérzel!!
- Mi? Hol? – pislogott sűrűen Cassidy, majd ő is oda nézett, ahová meresztettem tekintetemet. A látványtól ő is megijedt: valószínű elvághatta a kezét eléggé csúnyán, mert az egész mellkasa és ruhája, valamint tenyere csupa vér volt. – Jézusom! – nézett fel, és tenyerét kitartotta, melyből csöpögött a vér. Ezután rám nézett, és láttam, hogy hirtelen elsápad. Rosszul lett a vértől.
Majdnem összeeshetett, mikor időben odaértem hozzá és megfogtam vállait.
- Nincs semmi baj, semmi baj – mondtam remegő hangon. Tudtam hogy ez súlyos, így azonnal kórházba kell vinnem őt! – Gyere, teszünk valamit erre hogy ne vérezzen annyira, és elmegyünk a kórházba – mondtam, majd leültettem egy székre. Ő csak lassan bólogatott, én pedig kerestem valami madzagot a konyhában, mellyel körbe kötöttem a kezét. A vágás valóban rettentő mély volt, pont a mutató és hüvelyk ujja közötti részt vágta el, teljesen.  Fogtam rengeteg szalvétát, amit rányomtam a tátongó sebre.
- Ezt így fogd oda – tettem oda másik erőtlen kezét - most gyere, megyünk – állítottam fel, és sietve kiindultam vele. Az egyik céges kocsiba ültettem, majd villám gyorsan beültem a sofőrülésre, beindítottam a motort, és a kórház felé hajtottam.
Út közben oda-odanéztem Cassidyre, megkérdeztem, jól van-e, de ő csak némán bólogatott. A szalvétája már teljesen átázott a vértől. Mondtam neki, hogy ne nézzen rá, különben csak rosszabbul lesz. Az én szívem is hevesen dobogott mellkasomban az ijedtségtől, de ettől függetlenül még én is meglepődtem magamon, hogy ilyen józanul – és egészen ésszerűen – tudtam cselekedni.
A kórházban azonnal a sürgősségire mentünk, ahol fogadták is Cassidyt. Nem is tellett olyan sok időbe, de friss kötéssel jött ki a rendelőből, apró mosollyal az arcán.
- Na? Rendben vagy? – kérdeztem, majd felálltam a helyemről.
- Igen, összevarrták… nagyon csúnya a seb – biggyesztette le ajkát – és fájt is, ahogy varrták. De túléltem – mosolyodott el újból.
- Ah… értem. És rosszul vagy még?
- Hát, már annyira nem, de nem érzem valami jól magam, az az igazság… de muszáj összeszednem magam, nem tudtam befejezni a rendrakást a konyhában – nézett aggodalmas képpel a földre.
- Figyelj, hagyd a francba, majd én lerendezem a főnökkel. Te csak pihenj, haza viszlek inkább. Úgysem tudnál már így mást csinálni – mondtam. Azta… komolyan magamtól jutott eszembe hogy haza viszem? Ez igen. Bár… hová máshová vinném?
- Komolyan? – nézett fel rám csillogó nagy kék szemekkel. – Jaj, Chanyeol… már így is túl sokat tettél értem a mai napon…
- Gyerünk, menjünk. Mondd hogy hol laksz – mondtam mosolyogva, miközben indultunk kifelé.
- Ráadásul nem is túl közel… szinte Szöul majdhogynem másik végén van – vizslatta a földet Cassidy.
- Ne foglalkozz vele, a lényeg hogy most pihenj, kit érdekel ha messze van. Ráadásul a cég pénze megy el a benzinre, nem az enyém – nevettem egy aprót, majd magamban újra gondoltam, hogy ez most elég bénán jöhetett le, mintha ha az én benzinemről lenne szó, nem vinném el. Azért mégiscsak hozom a formám…
- Na jó… igazad van, így már elfogadom. Köszi, Chanyeol – nézett rám ragyogó mosollyal, majd beszállt a kocsiba. Olyan aranyos… ah... miért?
Cassidy tényleg nem a szomszédban lakott, volt vagy húsz perc mire oda értünk, de tulajdonképp nem bántam, mert jól elbeszélgettünk. Bár inkább ő volt beszédesebb mint én, elhallgattam a történetét arról, hogy gyerek korában is milyen szerencsétlen sérülései voltak. Azt mondta, tényleg nem valami elővigyázatos ember, és hogy őt szinte kísértik az ilyen balszerencsétlenségek.
- Hahh… hát igen, van ilyen… én szerencsére nem nagyon törtem össze magam mikor gyerek voltam. Mostanában is csak a térdem zúzódott meg idén, mikor elestem a motorommal. Még szerencse, hogy csak ennyivel megúsztam – mondtam, és visszaidéztem magamban az élményt. Akkor is amiatt estem el, mert Baekhyuntól menekültem,  mikor még csak annyit gondoltam róla, hogy egy perverz. Mennyivel más a véleményem róla most…
Tényleg. Mennyi az idő? – gondoltam magamban, és hirtelen a műszerfalon lévő órára néztem. - Jézusom! 23:28!!! Baekhyun már biztosan aggódik, hogy miért kések ennyit!
Egy pillanatra félig előhúztam telefonomat zsebemből, és láttam, hogy öt nem fogadott hívásom van. Sietnem kell!! Hogy nem jutott ez eddig eszembe?! Istenem, Chanyeol, te IDIÓTA!
- Itt kell befordulni balra, és a világos zöld ház lesz az – mutatott arra Cassidy, én pedig épp az utolsó pillanatban kapcsoltam, és kicsit hirtelen, de bekanyarodtam az utcába. Meg is álltunk a háznál.
Kiszálltam a kocsiból kicsit nyújtózni, és közben az utolsó pillanatban még az is eszembe jutott, hogy talán ki is nyithatnám neki az ajtót, mint a filmekben. Gyorsan odafutottam az ő oldalára, és bár ő már kinyitotta a kocsiajtót, én tártam ki előtte.
- Ahj Chanyeol… tényleg fogalmam sincs, hogy is hálálhatnám ezt meg neked – nézett a szemembe mosollyal az arcán. – Nagyon-nagyon köszönöm.
- Nincs mit – mosolyodtam el – jobbulást a kezednek.
- Figyelj… nincs kedved felugrani egy teára? Legalább ezzel hadd háláljam meg a segítségedet.
- Ah, ez igazán kedves, de nekem sietnem kell, elég késő van – utasítottam vissza azonnal, hiszen Baek az eszemben volt. Bár a szívem legmélyén természetesen elfogadtam volna a meghívást, de…
- Biztosan? Na, kérlek! Most már olyan késő van, hogy nem számít az az idő – kuncogott egyet. – Hová sietsz ennyire?
- Hát, tudod… csak… haza kell mennem – vakartam zavaromban a tarkóm hátulját, és nem tudtam értelmes kifogást gyártani ahelyett hogy elmondjam, a szeretett férfimhoz sietek haza.
- Ah… értem. – sütötte le csalódottan a szemét Cassidy, majd egy pár másodpercig mintha gondolkodott volna valamin, fogdosni kezdte a kötését, miközben pár lépéssel közelebb jött hozzám. – Akkor talán… jó, ha ezzel hálálom meg? – szólt halkan, és újból a szemembe nézett, majd teljesen váratlanul lábujjhegyre állt, a vállamra támaszkodott, és vastag ajkait az enyémhez érintette.

18 megjegyzés:

  1. Oh.... Cassidy tetszik nekem, tiszta kis szimpatikus kis csaj, csak gondolom ennek nem fog örülni szegényke Baek, na meg Chant is összezavarja. De valljuk be... ki ne örülne egy ilyen dögös csajnak. :D Kis cuki lány amúgy. :D Most csak ennyit kapsz, ennyi telik tőlem. XD

    Kiri

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyedül vagy ezzel a véleménnyel XDDDD De legalább van olyan aki kedveli. ** Bár vicces módon az én karakterem, mégse szeretem. o_o egyenlőre(?) ártatlan a lelkem, hisz nem tud semmit... de azért róla is fognak kiderülni még dolgok :3 köszönöm hogy írtál, mint mindig <3

      Törlés
  2. Szia!
    Nah, ez most nagyon tetszett :D
    Amikor Chanyeol el akarta látni Cassidy sebeit, eleinte megijedtem, hogy majd pont a lúzer Chanyeol tudja, hogy kéne bekötni egy sebet? :D Valahogy nem néztem volna ki belőle, és emiatt örültem, amikor végül csak szalvétákat tett oda xD Ez annyira rá vall...
    DE NE, NE, NE, utálom Cassidyt T_T Hoogyan csókolhat le csak úgy egy pasit? T_T Akkora egy lotyó, hiszen azt se tudja, hogy van-e valakije. Oké, elvégre lúzer Chanyeolról van szó, de akkor is, ez az idióta, vajon mi másért sietne haza, és mi más okból utasítaná el az ajánlatát? ><
    Jajj, nem tudom, hogy a végén egy kedves, szimpatikus karaktert akarsz-e kihozni a csajból, vagy egy hülye ribancot, de azt hiszem, hogy én mindenképpen utálni fogom, bocsi xDD Nem csak a Baekyeol páros miatt (bár az is közrejátszik, nyilván :P), hanem egyszerűen csak nem bírom az ilyen túlzottan nyomulós lányokat ><
    Tetszett amúgy a fejezet, kíváncsi vagyok, hogy Channie mit tesz... Ellöki magától? Elmondja Baeknek? Hmm, lesznek itt történések :3 Úgyis ki fog derülni előbb-utóbb, mert mindig kiderül, de hogy Chanyeol által, vagy más úton tudja meg Baek? Kíváncsi vagyok :3
    Köszönöm a részt!
    Bomi :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. XDD igen még maga is meglepődött hogy legalább ennyire képbe volt :"D Cassidy.. hm... hát, tudod, nem tudja Chanyeolról hogy van-e neki, emiatt valóban nyomulósnak tűnhet. De Chanyeolról lerí, hogy tetszik neki Cassidy, talán ezért mert lépni felé. A végén meg is mondta... és tulajdonképp igaza is volt. Tudom hogy utálod, valahol én is :'DDDD És hát... igen., Én már tudom im fog történni. HAHAHAHAHAAA~ >:D köszi a véleményt ^^

      Törlés
  3. JAJ.

    Bomival kell egyetértenem >__< Nagyon nem bírom a csajt...de tényleg xD Most ezt miért kellett?? Ahj tuti, hogy Chanyeol nem lesz képes ellökni .__. és ez már most fáj:'D Bár lehet kellemesen fogok csalódni és azt mondja, hogy "otthon vár rám valaki,akit szeretek, szóval állj le pls"....de..hát ezt nem tudhatom xD Baek a kedvenc szereplőm...ő hűséges (legalábbis eddig xD), kedves,megértő stb. jó nyilván sok furcsasága van de ennek ellenére számomra a legnormálisabb karakter XD KÉRLEK CHANNIE LÖKD EL A CSAJT VAGY LEGALÁBBIS KEDVESEN KÖZÖLD VELE HOGY VAN VALAKID <3
    Nagyon várom a következőt :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, igen, neked is csak azt tudom mondani amit Bominak... majd minden kiderül a következő részben ;) Direkt hagytam itt abba, hogy majd tanakodjatok a folytatáson haha >:D
      köszönöm a véleményt^^

      Törlés
  4. Miiiii???? Mi a francot művel Cassidy? Annyira tudtam, hogy hamarosan tesz egy ilyen lépést Chanyeol felé, de ááááá!!!! Eddig sem volt szimpi a csaj, most meg még annyira sem... Fhuuu >< Én ezt nem hiszem el, ez most nagyon felidegesített. Lehet mégis jobb lett volna elfogadnia teát.. Vagy én nem tudom. De ez. >< Még azt csak-csak kimagyarázza Chanyeol Baekhyunnak, hogy azért késett, mert a munkatársa megsérült és el kellett vinnie, de ezt a csókot.... húha. Mondjuk van egy olyan érzésem, hogy talán pont ez a csók fogja majd idővel helyrehozni Baek és Channie kapcsolatát.^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óh, sejtetted? De jó. :3 A teát... hát lehet hogy akkor még durvábban nyomult volna a csaj O_O Ki tudja. Hogy hogy fogja kimagyarázni... nos igen, rejtély. Kiderül a következő részben ;) És igazad van, sokszor pont ez kell ahhoz hogy az ember rájöjjön, mit is érez. Hogy Chanyeol esetében mi lesz, majd kiderül ^^ Köszönöm a véleményedet :)

      Törlés
  5. Utalom Cassidyt! ToT Le ne nyulja Chanyeolt! Vagy megolom! :D
    Szegeny Baeket sajnalom :( ♡

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. XDDD egyszerű, tömör megfogalmazású vélemény :'D
      De köszönöm szépen~ <3

      Törlés
  6. Uh hat ebben a reszben minden volt csak amit bartam az nem, hyette inkabb sokkal erdekesebb es soksok kerdest magaval hozo solgok. Na de a fo kerdes hogy megis MI A JOSAGOS EGET MUVEL EZ A CSAJ? EN MEGERTEM HOGY BEJON NEKI CHANYEOL VAGY MITTUDOM EN. NADE MEGIS. BAEKYEOL. KESZ PONT. VEGE ENNYI. Chanyeol, ezt jo.lenne ha teis felfognad mar hogy ebben a ficiben Bakeyeol van es nem Cassiyeol.... hat csinalj valamit magaddal iregem, mert ezek a kettos erzesek engem kikeszitenek amiket itt lemuvelsz dragam. Donts mar Baekhyun mellet hag miert olxan nehez? O maga mondja hogy milyen csodas mv nemtudom hat akkor miert megy az ellenkezo iranyba a dolgokkal? Kesz ez az ember.. xd es jaj Baekhyun ugy sajnalom mi lesz itt szegeny tuti kiakad szomoru lesz es osszetorne ha megtudna hogy mi lett itt vagy kitudja akkor megj9bban ha Chanyeol ugye ellokne a csajt es hazafele kocsival igy sietne hogy elgazolna a kocsi es jaj nememlekszem pontosan Sehun hogy halt mrg de valami kocsis baleset remlik bar mar nememlekszem de jaaaaj nononooooo nehaljon meg senkiii pliiiiz nee neolj meg senkit najo nemtudom ez hogy jott ide mert meg szo se volt rola de azert ezta. Csajszit kihozhatnad a forgalombol vagy kiderulhetne hogy lesznikus es akkor no para. Valahogy igy xd hamar koviiit legysziiii ^^ ❤❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Cassiyeol.. ez tetszik XDDD Chanyeol egy szerencsétlen idióta, ne is várjuk értelmes magyarázatot a tetteire. Még ő sem tud kiigazodni magán és ezért folyton szenved XDD (hogy tudtam ennyire szerencsétlen karaktert alkotni?? :'DDD) Szegény Cassidyt azért ne öljük meg owo""" nem csinált ((egyenlőre)) túl sok rosszat ^^" Leszbikus ... xddd mindenki legyen meleg jeee~ XD

      Törlés
  7. Épp dolgozok, és semmi dolgom, úgyhogy gondoltam elolvasom, amivel lemaradtam. Jól tettem, izgalmas volt, és az az érzésem, hogy ezt vagy nagyon gyorsan lezárod, vagy egy egész csinos és eseménydús "második évadot" kapunk. Aaahj, az de zsír lenne. :D Nagyon tetszik még mindig a szereplőket nagyon szeretem, várom a többit. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm hogy bepótoltad, örülök hogy kitartasz a történet mellett ** Nem szokásom a gyors lezárás, de azért nem lesz 50 részes se. XD Igyekszem az arany középutat megtalálni :3

      Törlés
  8. Oh.... My..... God.. Te jó ég. Basszus, Chanyeol, én esküszöm megverlek. Wow. Nagyon jók ezek az extra részek. Baek. Jajj én Baconöm. Annyira ennivaló. :D Hamar kövit

    VálaszTörlés
  9. Huhh... Na most akkor egy kicsit összeszedem magam és megpróbálok egy legalább viszonylag értelmes véleményt gyártani ^^" szóval...így egyben végigolvasva az egészet csak annyit bírok mondani,hogy WOW *-* elég tartalmasan teltek az elmúlt óráim azt meg kell hagyni :D hihetetlenül tetszett a történet bár az elején kicsit furcsának gondoltam...egyszerűen nem tudtam hogy most akkor mit is gondoljak Baekhyunról...de így hogy már elolvastam az összes eddigi rész márt teljesen megértem hogy mit miért csinál ^^ egy hihetetlenül imádnivaló,szeretetreméltó karakter lett a pervez lecsókolós idegenből :D szerintem ennyire egyedi történetet még nem is olvastam O.o nem is értem hogy hogy pattanhatott egy ilyen ki a fejedből :D de mindenesetre nagyon örülök neki és hálás vagyok érte :3 a szereplők teljesen a szívemhez nőttek -főleg Baek- és remélem hogy még nagggyon nagyon sokat olvashatok róluk <3 ^^ annyira szeretném ha boldogok lennének Chanyeollal :3 kevés dologra vágyom most jobban :) remélem ez a Cassidy igencsak hamar eltűnik a képből ,eggyáltalán nem szimpatikus a csaj :/ ha szét meri választani a kicsikéimet,akkor megtanulok varázsolni,valahogy bejuttatom magam a mágia segítségével a történetbe és személyesen teszem el lábalól a kis némbert *ördögi kacaj* utána pedig ottmaradnék és az ablakból figyelném ahogy a kis szerelmespárocskám végre teljesen khmm..eggyesül :D teljes szívemből gratulálok az egész eddigi történethez,tényleg nagyon jó lett ^^ hwaiting,csak így tovább <3 :) jelentem ,lett egy új olvasód személyemben :)

    VálaszTörlés
  10. Szia! Tudtam én, hogy jól tettem, hogy beléptem a Kpop yaoi fanfic csoportba...csak egy kicsit kellett visszakeresnem és rögtön egy kincset találtam. :) Szabályosan felborítottam a székem és önfeledt ugrálásba kezdtem, amint megláttam, hogy vannak extrák. :P Kedvenc párosommal a legjobb fic, amit tavaly olvastam és most folytatások is vannak... :D
    El sem tudod képzelni, hogy mennyire örülök most, még a könnyeim is elindultak. Àlmodoztam még a nyáron a folytatásról, de nem gondoltam, hogy megérem.
    Nem is tudok most össeszedett véleményt írni.
    Tüneményesek együtt. :) Baek perverz vigyorát megint elképzelten és wievdfjekd. :P
    Várható volt, hogy nem lesz minden fenékig rózsaszín habcsók :-P Chanyeol épp, hogy csak összejöt egy pasival, termèszetes, hogy lassan szokik a gondolathoz, hogy komolyabb dolgok is történjenek.
    Az a csaj nagyon idegesít. Ès most még ez is itt a végén... Aish...komolyan a halálomat fogod okozni, de rendben van ez így. Előbb-utóbb Channie rájön bármi is fog történni, hogy Baekienél jobb dolog nincs az életében. Ennyi.
    Imádlak. Most már biztos, hogy ha a kedvenc BaekYeol párosommal akarok olvasni csak Te jöhetsz szóba. Várakozó üzemmódba kapcsolok. Csopiban meg majd jelölésért esedezem. :-P Pusz <3

    VálaszTörlés